# Onko teillä haluamaani tuotetta varastossa?

Emme pidä suurinta osaa valikoimamme tuotteista varastossamme, vaan ne tilataan ulkopuolisilta toimittajilta heti, kun vastaanotamme tilauksen.

Tunnistat varastosta löytyvät tuotteet tekstistä "Tuotetta varastossa".

Varastoimattomien tuotteiden kohdalla lukee arvioidun toimitusajan kesto. Nämä tuotteet tilataan ulkopuoliselta toimittajalta ja siksi tuotteen toimitusaikaa arvioitaessa myös niiden toimitusaika toimittajalta meidän varastollemme on otettava huomioon.

Emme pysty tilaamaan sellaisia tuotteita, joita ei tällä hetkellä löydy verkkokaupastamme. Kaikki toimittajiltamme saatavat tuotteet ovat listattuna verkkokaupassa. Kun toimittajalla on tuotetta varastossa, tuote listataan automaattisesti verkkokauppaamme.

# Milloin tilaukseni lähetetään?

Voit tarkistaa tilauksesi arvioidun lähetysajan ja muita tuotekohtaisia tietoja painamalla tuotteen kansikuvaa tai nimeä esimerkiksi hakutuloksistasi.

Jos tuotetta on varastossa ja teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 13.00 (CET), lähetämme sen pääsääntöisesti jo samana päivänä. Kiireisinä aikoina varastotuotteilla voi olla pidempi toimitusaika (esim. joulun aikaan). Muissa tilanteissa lähetämme sen seuraavana arkipäivänä. Kun tilaat varastotuotteita samanaikaisesti tilaustuotteiden kanssa, koko tilaus lähetetään kuitenkin yleensä vasta kun viimeinenkin tuote on saapunut toimittajalta meidän varastollemme.

Arvioidut toimitusajat päivitetään päivittäin ja ne perustuvat kunkin toimittajan tavanomaisiin toimitusaikoihin. Joskus on kuitenkin mahdollista, että tuote saapuu meille päivää odotettua aikaisemmin tai myöhemmin.

Voit aina tarkistaa tilauksesi tilanteen oman asiakastilisi tilaussivuilta.

# Milloin tilaukseni toimitetaan kotiosoitteeseeni?

Jokaisen tuotteen kohdalla lukevan arvioidun toimitusajan lisäksi myös valitsemasi toimitustavan arvioitu kesto varastoltamme kotiosoitteeseesi on otettava huomioon.

Toimituksen kesto varastoltamme sinun kotiosoitteeseesi riippuu valitsemastasi toimitustavasta sekä asuinmaastasi. Arvioidut toimitustapakohtaiset toimitusajat omaan kotiosoitteeseesi näet verkkokaupan kassassa kohdassa 2 (Toimitus).


Arvioitu toimitusaika (tavallinen toimitus):

EU-maat: noin 3-6 arkipäivää

Muut maat: noin 10-15 arkipäivää (pl. mahd. tullaus)


Voit myös valita pikatoimituksen, jolloin tilauksesi toimitetaan 1-2 arkipäivässä riippumatta asuinmaastasi.

Otathan huomioon, että toimitusajoissa voi olla viivettä. Voit aina tarkistaa tilauksesi tilanteen toimitusvahvistuksesta löytyvän seurantalinkin kautta.

Jos tilauksesi ei ole saapuakseen tai vaikuttaa siltä, että lähetys on kadonnut matkalla, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

# Milloin tilaukseni lähetetään, jos olen tilannut useamman kuin yhden tuotteen?

Kaikki tilaamasi tuotteet lähetetään samaan aikaan sen jälkeen, kun viimeinenkin tuote on saapunut toimittajalta varastollemme.

Jos muutat mielesi ja tilaamiesi tuotteiden toimitusajat ovat mielestäsi liian pitkät, voimme tarjota tilauksen jakamista useampaan lähetykseen. Veloitamme tästä ylimääräisten toimituskulujen verran ja lähetämme sinulle maksulinkin sähköpostitse. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme jakaa lähetyksesi osiin.

# Voinko tarkistaa tilauksen tiedot itse?

Kyllä, voit aina kirjautua asiakastilillesi ja tarkistaa tilauksesi tiedot. Tiedot löytyvät sivulta Asiakastilini kohdasta Tilaukseni.

# Tilaukseni tiedoissa lukee, ettei tilausta ole maksettu. Milloin veloitatte tilaukseni?

Veloitamme tilauksesi luottokortiltasi tai Paypal/Apple Pay -tililtäsi vasta kun lähetämme tilauksesi. Näin ollen tilauksen status näkyy maksamattomana, kunnes tuotteesi on pakattu ja lähetetty varastoltamme.

Jos emme pysty veloittamaan sinua antamien maksutietojesi avulla, pidämme lähetyksesi varastollamme ja lähetämme sinulle uuden maksulinkin. Pakettisi lähetetään sinulle kun olemme vastaanottaneet maksusi. Jos emme ole vastaanottaneet maksuasi kolmannen lähettämämme sähköpostin ja 10 päivän sisällä ensimmäisestä muistutuksesta, tilauksesi perutaan. Voit toki tehdä uuden tilauksen.

# Toimittajat ja toimituskulut

Käsittely- ja toimituskulut eivät sisälly tuotteen hintaan ja riippuvat tuotteen painosta, paketin koosta ja maasta, jonne paketti on matkalla.

Tarjoamme toimituksen Postnordin (paikallisen postinjakelupalvelun kautta), Budbee, DHL:n, UPS:n ja GLS:n kautta. Voit valita joko normaalin tai pikatoimituksen ja toimituksen joko pakettien vastaanottopisteeseen tai kotiovellesi. Alueelliset erot voivat vaikuttaa saatavilla oleviin vaihtoehtoihin.


Suomeen saatavilla olevat toimitustavat:

Tavallinen toimitus (toimitusaika 3-6 arkipäivää)

  • ▪ Budbee Box (toimitus Budbeen pakettiautomaattiin): alkaen 4,98 EUR
  • ▪ Budbee Home (toimitus kotiovelle Budbeella ): alkaen 7,99 EUR
  • ▪ Postnord Tracked (toimitus pakettien vastaanottopisteeseen): alkaen 4,98 EUR (max. 2 kg)
  • ▪ Postnord Home (toimitus kotiovelle): alkaen 20,99 EUR (max. 10 kg)
  • ▪ UPS Standard Access Point (toimitus pakettien vastaanottopisteeseen): alkaen 12,49 EUR
  • ▪ UPS Standard (toimitus kotiovelle): alkaen 16,99 EUR


Pikatoimitus (toimitusaika 1-2 arkipäivää)

  • ▪ UPS Express Access Point (toimitus pakettien vastaanottopisteeseen): alkaen 13 EUR
  • ▪ UPS Express (toimitus kotiovelle): alkaen 17,99 EUR
  • ▪ DHL Express (toimitus kotiovelle): alkaen 31,50 EUR


Valitse haluamasi tuotteet ja jatka kassalla kohtaan 2 nähdäksesi mitä toimitustapoja osoitteeseesi on saatavilla sekä tarkemmat tiedot toimituskuluista.


Maailmanlaajuiset toimitukset

iMusic toimittaa ympäri maailman. Erilaisia toimitustapoja koskevat tiedot löytyvät antamalla kassalla toimitusosoitteen ja toimitusmaan tiedot kohdassa 2.

EU:n ulkopuolelle toimitettavat tilaukset

Toimituspalvelu saattaa veloittaa asiakkaalta maakohtaisia tullausmaksuja tai veroja tuotteen toimituksen yhteydessä. Paikalliset tullausmaksut ja verot EIVÄT sisälly verkkokauppamme ostoskorissa näkyvään hintaan. iMusicilla ei ole tietoja asiakkaalta veloitettavista paikallisista tullausmaksuista ja veroista. Monissa maissa pienemmät lähetykset läpäisevät tullin ilman minkäänlaisia lisäkuluja tai tulli- tai veromaksuja. Olethan hyvä ja varmistat oman maasi tuontilait ennen tilauksen tekemistä.

# Voinko seurata tilaukseni lähetystä?

Saat iMusicilta lähetysvahvistuksen, jossa on Track & Trace -seurantalinkki. Linkin kautta voit seurata tilauksesi matkaa luoksesi.

Jos toimituksessa on ongelmia, esimerkiksi jos lähetyksesi vaikuttaa hukkuneen matkalla, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

# Mitä maksutapoja tarjoatte ja milloin veloitatte maksun?

Meillä voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • ▪ Luottokortti (Mastercard, Visa, American Express, DinersClub)
  • ▪ Paypal
  • ▪ Klarna
  • ▪ Apple Pay
  • ▪ GooglePay


Otathan huomioon, että iMusic prosessoi maksun vasta kun pakettisi lähetetään varastoltamme, vaikka maksutiedot pyydetään annettavaksi jo kassalla. Joissain tapauksissa tililläsi saattaa kuitenkin näkyä katevaraus jo pian tilauksen tehtyäsi.

Maksun hyväksyminen on tiettyjä maksutapoja käyttäessä voimassa vain noin kuukauden (riippuen maksutavasta). Tarvittaessa saatamme pyytää sinulta sähköpostitse uutta maksun hyväksymistä.

# Miksi luottokorttini hylättiin?

Jos luottokorttimaksusi hylätään, luottokortin tiedot saattavat olla väärin syötetty järjestelmään. Tarkista tiedot ja yritä uudelleen.

Tarvitsemamme tiedot:

  • ▪ Kortin numero (ei tilinumero): 16 numeron sarja kortin etupuolella
  • ▪ Voimassaoloaika: Kuukausi ja vuosi, esim. 10/12, eli 10. kuukausi vuonna 2012. Ei 12. kuukausi vuonna 2010!
  • ▪ CVC: Kortin turvakoodi, 3 numeroa korttisi allekirjoituskentän oikeassa yläkulmassa. Löydät tarkempaa tietoa CVC-numerosta klikkaamalla kysymysmerkkiä CVC-kentän vieressä.


Puuttuva tai epäonnistunut kaksivaiheinen 3D-tunnistus saattaa myös johtaa korttimaksun hylkäämiseen.

Jos luottokorttimaksusi hylätään toistamiseen, olethan ystävällinen ja kokeilet jotakin muuta maksutapaa.

# Voinko peruuttaa / muuttaa tilaustani ennen kuin se lähetetään?

Voit perua lähettämättömän tilauksen milloin tahansa ilman lisäkuluja.

Voit myös pyytää muutoksia tilaukseesi (esim. tuotteiden lisääminen tai poistaminen), kunhan tilauksesi ei ole vielä edennyt lähetyksen valmisteluvaiheeseen.

Muutoksia tilaukseesi voit pyytää soittamalla meille puhelinpalvelumme aukioloaikoina tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@imusic.fi ja kertomalla, että haluat perua / muuttaa tilaustasi. Huomaathan, että kirjallisten pyyntöjen käsittelyssä voi mennä hieman kauemmin. Jos lähetyspäiväsi on pian, onnistuu peruuttaminen kaikkein nopeitten ottamalla yhteyttä meihin puhelimitse.

Tilauksen peruessasi myös maksuhyväksyntäsi perutaan automaattisesti. Jos haluat poistaa tilauksestasi tuotteita, korjataan veloitettava summa siinä vaiheessa, kun tilaus lähetetään. Jos haluat lisätä tuotteita tilaukseesi, lähetämme sinulle uuden laskun erotusta varten.

Jos tuotteesi on jo lähetetty peruutusta pyytäessäsi voit hyödyntää palautusoikeuttasi ja palauttaa tuotteen meille. Katso myös seuraava osio.

# Voinko palauttaa jo vastaanottamiani tuotteita (palautusoikeis)?

Aikaikkuna tilauksen perumiselle on 14 päivää tuotteiden vastaanottamisesta tai siitä, kun tuotteet on luovutettu valitsemaltasi toimituspalvelulta itse nimittämäsi kolmannen tahon haltuun.

Peruaksesi tilauksesi sinun tulee ensin ottaa meihin yhteyttä ja ilmoittaa, että haluat perua tilauksesi. Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@imusic.fi ja kertomalla meille, että haluat perua ostoksesi. Voit myös soittaa asiakaspalvelunumeroomme Tanskaan numeroon +45 86 13 73 43. Tarkistathan puhelinpalvelumme aukioloajat aikaerot huomioonottaen ennen soittamista.

Et voi perua tilaustasi kieltäytymällä vastaanottamasta pakettiasi tai jättämällä sen noutamatta ilmoittamatta tilauksesi perumisesta meille. Sinun on lähetettävä meille viesti tilauksen perumisesta ennen perumisaikaikkunan päättymistä.

Pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteita, lähetyskuluja, palautuskuluja, tullimaksuja, veroja tai muita maksuja sellaisten tuotteiden osalta, jotka eivät täytä alla olevia peruutusehtoja. Lisää tietoa palautuskuluista löydät seuraavasta osiosta.


Jotta tuote olisi palautuskelpoinen, varmistathan että:

  • ▪ Tuotteet on toimitettu kuluneen 14 päivän sisällä
  • ▪ Tuotteen sinetti on koskematon (koskee kaikkia musiikkiformaatteja ja elokuvia)
  • ▪ Tuote on käyttämätön (koskee oheistuotteita, vaatteita, kirjoja ja vinyylien lisätarvikkeita)
  • ▪ Olet tiedottanut iMusicia palautuksesta ennakkoon
  • ▪ Varmistat, että tuotteet ovat asianmukaisesti pakattu palautuslähetystä varten
  • ▪ Olet maksanut palautuskulut (kats. seuraava osio)

# Palautukset ja lähetyskulut (Palautusoikeus)

Olet vastuussa kaikista palautukseesi liittyvistä lähetys- ja muista kkuluista. Varmistathan, että tuotteet ovat hyvin suojattu lähetystä varten. Emme korvaa tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet palautuslähetyksen yhteydessä iMusicille.


Lähetäthän palautustuotteesi seuraavaan osoitteeseen:

iMusic A/S

Sindalsvej 36

DK-8240 Risskov

Tanska


Sisällytäthän palautukseen myös nimesi ja tilausnumerosi, jotta palautuksen käsittely varastollamme sujuisi mahdollisimman mutkattomasti.

Tuotteet on palautettava käyttämättöminä, ehjinä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Palautuksesta aiheutuvat kulut jäävät sinun maksettavaksesi. Emme vastaanota kirjattuina kirjeinä lähetettyjä palautuksia.

Jos EU:n ulkopuolelta palautettavien tuotteiden tilaaja on jättänyt maahantuontiverot, tullausmaksut tai muita maksuja maksamatta tuotteen saapuessa Tanskaan, asiakas kieltäytyy vastaanottamasta lähetystä tai tulli lähettää tuotteen takaisin asiakkaan tekemän virheen takia, tai jos tuote palautuu iMusicille mistä tahansa iMusicista riippumattomista syistä, iMusic pidättää oikeuden vähentää toimitus- ja palautuskulut asiakkaalle palautettavasta summasta.

# Reklamaatiot - Jos tuote on virheellinen

Jos vastaanottamasi tuote on virheellinen, toimimaton tai vahingoittunut tai jos vastaanotat tuotteen, joka ei vastaa verkkokaupassamme olevaa kuvausta, voit tehdä reklamaation 24 kuukauden sisällä toimituspäivästä ottamalla meihin yhteyttä osoitteeseen info@imusic.fi tai puhelimitse +45 86 13 73 43.

Reklamaatio on aina tehtävä järjellisen ajan sisällä virheen huomaamisesta. Prosessoimme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisesti sinulle myönnettävästä alennuksesta tai korvauksesta. Jos tilaus on kokonaisuudessaan sisältänyt vain ja ainoastaan virheellisen tuotteen, iMusic palauttaa asiakkaalle myös tilauksen toimituskulut.

Pyydämme sinua kuvailemaan havaitsemasi ongelma mahdollisimman tarkasti ja lähettämään kuvia ja/tai videota virheestä. Jos teet tuotteesta reklamaation yli 6 kk kuluttua tuotteen vastaanottamisesta, sinun tulee kyetä osoittamaan, että tuote oli virheellinen jo vastaanotettaessa. Ensimmäisen 6 kk todistusvelvollisuus on kuitenkin iMusicilla.

Saadaksesi tuotteesta korvauksen, tuotteen on oltava ollut virheellinen jo silloin, kun olet sen vastaanottanut. Jos tuotteen virhe johtuu sen käytöstä, iMusic ei korvaa tuotetta.

Joissakin tapauksissa tuote saatetaan vastaanottaa toimittajaltamme ilman sinettiä. Emme tunnusta puuttuvaa foliota reklamaation syyksi, jos tuote on muuten virheetön. iMusic ei myy käytettyjä tuotteita. Puuttuva sinetti ei tarkoita, että tuote on käytetty.

EU:n sisäisille toimituksille saatamme tarvittaessa tarjota palautuslomakkeen. Jos itse haluat palauttaa tuotteen jollakin muulla tavalla tai palautat sen tietämättämme, korvaamme palautuksesta aiheutuneet kuluja sillä summalla, mikä vastaisi iMusicin tarjoaman palautuslomakkeen käyttämistä, mutta vain reklamaation ollessa aiheellinen. Mikäli reklamaatio ei ole aiheellinen, jäävät palautuskulut kokonaisuudessaan asiakkaan maksettavaksi.

Emme vaadi tuotteiden palauttamista varastollemme EU:n ulkopuolelle toimitetuista tuotteista suurista lähetyskustannuksista ja pitkistä toimitusajoista johtuen. Saatamme sen sijaan vaatia todisteita virheellisen tuotteen hävittämisestä ennen korvauksen maksamista asiakkaalle.

iMusic korvaa kaikissa tapauksissa virheellisen tuotteen palautuskustannukset, sillä ehdolla, että palautus on asiakaspalvelumme hyväksymä.


Reklamaatiot - K-popia koskevat erityisehdot

K-pop (Korean pop) on erityinen tuotekategoria, jossa jokainen tuote on usein saatavilla useana erilaisena versiona, joista asiakkaalle toimitetaan sattumanvarainen tuotteen versio.

Voit tilausta tehdessäsi ilmoittaa, minkä version tuotteesta toivoisit saavasi (kassalla kohdassa 2), mutta emme voi taata, että juuri toivomaasi tuotetta on varastossa. Jos tilaat 2 tai useamman saman albumin, ilmoita tilauksen yhteydessä kommentissa, jos et halua, että lähetämme identtisiä versioita. Sinuun otetaan yhteyttä, jos pyydettyä versiota ei voida toimittaa.

Jos haluat palauttaa tuotteen, joka ei vastaa antamaasi toivetta, olet oikeutettu normaalien palautusehtojen mukaisiin korvauksiin sillä ehdolla, että tuotteen sinetti on ehjä. Ostajana olet vastuussa palautuksesta aiheutuneista kuluista.

# Voinko säästää tuotteita myöhemmäksi?

Voit tallentaa tuotteita myöhempää tilausta varten joko pysäköimällä ostoskorisi (mahdollista vain tietyissä tilanteissa) tai luomalla tilillesi toivelistan. Lue seuraavat kaksi kohtaa saadaksesi näistä lisää tietoa.

Otathan huomioon, ettei kumpikaan tapa kuitenkaan varaa tuotteita sinulle. Varastotilanne ja hinnat saattavat muuttua tai päivittyä vaikka tuote olisi säästetty toivelistalle tai jätetty ostoskoriin.

# Voinko tallentaa ostoskorini?

Ostoskorisi tallennetaan vähintään 48 tunniksi selainasetuksistasi riippuen, jos olet hyväksynyt evästeiden käytön ja hyväksynyt "Muista minut"-toiminnon. Jos haluat "pysäköidä" tuotteita tätä pidemmäksi ajaksi, käytäthän toivelistatoimintoa.

Emme kuitenkaan suosittele ostoskorin tallentamista. Huomaathan, etteivät ostoskoriin jätetyt tuotteet ole sinulle varattuna, vaan ne voidaan myydä muualle. Myös tallennetussa ostoskorissa olevan tuotteen hinta tai varastotilanne voi muuttua, jos sen tietoja päivitetään ostoskorin ollessa tallennettuna.

# Voinko luoda toivelistan?

Kyllä, uuden toivelistan tekeminen ja sille tuotteiden lisääminen on helppoa, kunhan olet kirjautunut asiakastilillesi. Kun olet kirjautuneena, voit lisätä tuotteita toivelistallesi etsimällä haluamasi tuotteet verkkokaupastamme ja klikkaamalla harmaata palkkia "Osta"-napin alapuolella. Uusi toivelista luodaan automaattisesti ja nimetään päivän päivämäärän mukaan, jos et ole aikaisemmin luonut toivelistaa.

Toivelistat löydät kohdasta Asiakastilini > Toivelista

# Voinko lähettää toivelistan jollekin?

Kyllä. Toivelistoja on helppo lähettää perheenjäsenille ja ystäville! Kirjaudu asiakastilillesi, klikkaa Toivelistat ja avaa toivelista, jonka haluat jakaa. Täytä kohta Lähetä toivelista ystävälle tarvittavilla tiedoilla ja paina lähetysnappia.

# Miksi teillä on useita eri hintoja samalle tuotteelle?

Monet tuotteet on saatavilla hieman erilaisina versioina. Painatusvuodet tai -maat tai kappalelistat voivat vaihdella eri versioiden välillä. Koska jotkut asiakkaat haluavat valita juuri tismalleen tietyn version tuotteesta, listaamme kaupassamme kaikki kauttamme eri toimittajilta saatavat tuoteversiot. Siksi joidenkin lähes identtisten tuotteiden kohdalla voi näkyä toisistaan poikkeavia toimitusaikoja tai hintoja.

# Sisältävätkö annetut hinnat arvonlisäveron ja tullausmaksut jne.?

EU-maat

Kaikki tuotehinnat sisältävät ALV:n ja ilmoitetaan ilman lähetyskuluja. ALV lasketaan automaattisesti sen perusteella, mitkä säädökset ovat kulloinkin voimassa siinä maassa, jonne tuote on tilattu. EU:n sisällä toimitettaviin lähetyksiin ei lisätä muita veroja tai kuluja.

EU:n ulkopuolella olevat maat

EU:n ulkopuolelle lähetettävistä toimituksista saatetaan toimitusmaasta riippuen periä ylimääräisiä lähetyskuluja, paikallisia veroja tai tullausmaksuja, jotka tulevat kuljetusliikkeen kautta maksettavaksi niiden saapuessa maahan. Asiakas on vastuussa näiden maksujen maksamisesta. Paikalliset verot ja maksut eivät sisälly ostoskorissa näkyvään hintaan. iMusicilla ei ole tietoa kohdemaassa maksettavaksi tulevista vero- tai tullausmaksuista. Monissa maissa pienet toimitukset ovat tullaus- ja verovapaita. Olethan ystävällinen ja tarkistat oman maasi säädökset ennen tilauksesi lähettämistä.

EU:n ulkopuolelle tuotteen tilaavan asiakkaan laiminlyödessä maahantuontiverot, tullausmaksut tai muita mahdollisia maksuja tuotteen saapuessa lopulliseen kohdemaahansa tai asiakkaan kieltäytyessä paketin vastaanottamisesta, iMusic vähentää lähetys- ja palautuskulut asiakkaalle palautettavasta summasta.


Ostoskorisi ALV saatetaan laskea uudelleen, jos vaihdat kassalla valuuttaa tai kohdemaata.

# Voinko muuttaa/korjata asiakastilini tietoja?

Kyllä. Toimitus- ja laskutusosoitteen, valuutan tai sähköpostiemme kielen vaihtaminen on helppoa. Kirjaudu tilillesi, klikkaa "Asiakastilini" oikeasta ylänurkasta ja valitse "Muokkaa profiilia" muokataksesi tietojasi.

Asiakastilin osoitemuutokset eivät vaikuta avoinna oleviin tilauksiin. Jos haluat vaihtaa jo tekemäsi tilauksen toimitusosoitetta, otathan meihin yhteyttä.

Jos haluat meidän poistavan asiakastilisi, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

# "Virheellinen salasana"

Syötitkö numeron 0 kirjaimena O? Tai kirjaimen l numerona 1?

Yritä uudelleen. Mikäli ongelma toistuu, klikkaa "Unohditko salasanasi?" valitaksesi itsellesi uuden salasanan.

# Unohdin salasanani. Mitä teen?

Mene kirjautumissivulle ja klikkaa "Unohditko salasanasi?"-kohtaa. Seuraa ohjeita vaihtaaksesi salasanasi.

# Kun yritän kirjautua asiakastililleni, saan virheen "Tälle sähköpostiosoitteelle ei löydy käyttäjätiliä". Olen rekisteröitynyt käyttäjä, mitä teen?

Rekisteröityessäsi käyttäjäksi olet joko antanut eri sähköpostiosoitteen tai kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin. Yritä uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@imusic.fi otsikolla "login problem" tai "ongelma kirjautumisessa". Muistathan sisällyttää sähköpostiin myös puhelinnumerosi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

# Kun yritän kirjautua, minut suunnataan uudelleen kirjautumissivulle. Mitä teen?

Selainasetuksissasi saattaa olla virhe: Paina [F5]-nappia ja sitten [enter].

Saatat myös olla jo kirjautuneena. Tarkista näkymäsi oikea ylänurkka hakukentän vierestä: jos tässä kohtaa on "Asiakastilini"-valikko, olet jo kirjautuneena tilillesi.

# Voinko itse vaihtaa salasanani?

Kyllä, salasanan vaihtaminen on helppoa. Kirjaudu tilillesi, klikkaa oikeasta ylänurkasta kohtaa "Asiakastilini" ja valitse "Muokkaa profiilia". Täältä voit vaihtaa salasanasi.

# Tilausta tehdessäni saan virheilmoituksen "Security failure. Data decryption error". Mitä teen?

Turvallisuusjärjestelmämme vaatii uudemman selainversion. Päivitä selaimesi ja yritä uudelleen.

# En saa mitään sähköposteja iMusicilta. Mitä voin tehdä?

Tavallisin syy sille, mikseivät asiakkaat saa iMusicin lähettämiä sähköpostiosoitteita on väärin kirjoitettu sähköpostiosoite.

Tarkista, että olet antanut oikean sähköpostisoitteen. Klikkaa "Asiakastilini" oikeasta yläkulmasta. Jos haluat muuttaa sähköpostiosoitettasi, voit tehdä sen kohdasta "Muokkaa profiilia". .

Sähköpostit saattavat myös jäädä sähköpostin palveluntarjoajasi suodattimiin. Tarkista roskapostikansiosi tai muut kansiot, joita sähköpostin palveluntarjoajasi saattaa käyttää (esim. mainosviestit). Voit myös koittaa lisätä sähköpostiosoitteemme (info@imusic.fi) yhteystietoihisi ratkaistaksesi ongelman.

Toinen yleinen syy mikseivät asiakkaamme saa sähköpostejamme on se, että heidän sähköpostilaatikkonsa on täynnä. Sähköpostien palveluntarjoajat (esim. hotmail.com) tarjoavat rajallisen määrän sähköpostien tallennustilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, sähköpostilaatikkoon ei enää voi vastaanottaa viestejä. Siksi sinun tulisi aina poistaa turhat luetut sähköpostit, jotta sähköpostilaatikossasi olisi tilaa uusille viesteille ennen tallennustilan täyttymistä.

# Etkö löytänyt vastausta kysymyksellesi?

Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse aukioloaikoinamme.

Ota yhteyttä iMusiciin.