
Vinkkaa tuotetta kavereillesi:
Key Concepts in Marketing
Jonathan Sutherland
Hinta
zł 281,90
Tilattu etävarastosta
Arvioitu toimitus ke 24. syys - to 2. loka
Lisää iMusic-toivelistallesi
Eller
Key Concepts in Marketing
Jonathan Sutherland
Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.
320 pages, 0
Media | Muu N/A (Tuntematon formaatti) |
Julkaisupäivämäärä | perjantai 27. helmikuuta 2004 |
ISBN13 | 9781403915276 |
Nimike | Macmillan Education UK |
Sivujen määrä | 310 |
Mitta | 216 × 141 × 19 mm · 399 g |
Kieli | English |
Näytä kaikki
Lisää tuotteita Jonathan Sutherland
Katso kaikki joka sisältää Jonathan Sutherland ( Esim. Hardcover Book , Paperback Book Ja Book )