Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland - Muu - Macmillan Education UK - 9781403915276 - perjantai 27. helmikuuta 2004
Mikäli Kansi ja otsikko eivät täsmää, on otsikko oikein

Key Concepts in Marketing

Jonathan Sutherland

Hinta
zł 281,90

Tilattu etävarastosta

Arvioitu toimitus ke 24. syys - to 2. loka
Lisää iMusic-toivelistallesi
Eller

Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.


320 pages, 0

Media Muu     N/A   (Tuntematon formaatti)
Julkaisupäivämäärä perjantai 27. helmikuuta 2004
ISBN13 9781403915276
Nimike Macmillan Education UK
Sivujen määrä 310
Mitta 216 × 141 × 19 mm   ·   399 g
Kieli English  

Näytä kaikki

Lisää tuotteita Jonathan Sutherland